Taco Tribe kanta-asiakasohjelman sopimusehdot
Taco Tribeen liittyminen
Taco Tribe on Taco Bell Suomen kanta-asiakasohjelma, johon voi liittyä kuka tahansa vähintään 16-vuotias yksityishenkilö, jolla on käytössään toimiva sähköpostiosoite.
Liittyminen on ilmaista ja sen voi tehdä lataamalla Taco Bell Suomen oman sovelluksen. Etuja pääsee hyödyntämään heti. Taco Tribeen liittyvä asiakas hyväksyy liittyessään Taco Triben säännöt eli sopimusehdot.
Oheisesta linkistä voi tutustua kanta-asiakkaiden henkilötietojen käsittelyä koskevaan tietosuojaselosteeseen.
Taco Triben asiakastiedot
Taco Triben jäsenyys edellyttää, että asiakas ilmoittaa liittymisen yhteydessä käytössä olevan sähköpostiosoitteensa, etu- ja sukunimensä sekä syntymäaikansa. Asiakkaan ilmoittama sähköpostiosoite toimii myös käyttäjätunnuksena Taco Tribeen.
Kaikki asiakastiedot tulee ilmoittaa oikeina ja ajantasaisina. Mikäli tiedot myöhemmin muuttuvat, tietoja voi päivittää sovelluksen käyttäjätiedoissa. Taco Triben jäsenyys on henkilökohtainen.
Taco Tribe on asiakasohjelma, joka on suunnattu kuluttaja-asiakkaille. Taco Triben edut ovat henkilökohtaisia.
Yhdellä henkilöllä voi olla vain yksi Taco Triben jäsenyys eli kanta-asiakastili. Jos samalle henkilölle on luotu virheellisesti useampi kuin yksi kanta-asiakastili, asiakastilejä ei voida myöhemmin yhdistää.
Taco Triben edut, pisteet ja tasot
Taco Tribe tarjoaa kanta-asiakkailleen sekä kerätyillä pisteillä lunastettavia palkintoja että vaihtuvia etukuponkeja. Etukupongin käyttöehdot ja voimassaoloaika on merkitty kuponkiin.
Taco Triben tarjoamat palkintoedut ja niihin tarvittavat pisteet ovat nähtävissä sovelluksessa. Voimassa olevat ajankohtaiset etukupongit ovat näkyvillä sovelluksessa. Näistä eduista viestitään kanta-asiakkaille myös sähköpostitse, tekstiviestitse sekä push -viestein.
Pisteiden kertyminen ja niiden käyttäminen
Taco Tribessä ansaitset pisteitä sovelluksen kautta tehdyistä ruokatilauksista suhteessa 1 € = 10 pistettä. Kuljetusmaksut eivät kerrytä pisteitä. Ansaitset pisteitä vain sovelluksen kautta tilatuista ja maksetuista ruokatilauksista. Pisteet näkyvät applikaatiossa Tribe-välilehdellä heti tilauksen toteutumisen jälkeen.
Pisteitä kerryttämällä pääset palkintotasoille, joilla saat mahdollisuuden lunastaa erilaisia palkintoja joko alennetulla hinnalla tai veloituksetta.
Taco Tribessa on viisi palkintotasoa:
Just a shell: 0-199 pistettä
Mild: 200-499 pistettä
Hot: 500-749 pistettä
Fire: 750-999 pistettä
Diablo: 1000 pistettä tai yli
Lunastettavat palkintosi riippuvat kerryttämiesi pisteiden määrästä. Pisteitä voi kerätä ylimpään tasoon asti ennen käyttämistä tai käyttää heti, kun niitä on riittävästi palkinnon lunastamiseen. Palkinnon lunastamisen yhteydessä tililtäsi vähennetään palkintoon oikeuttava määrä pisteitä, kun palkintoedun sisältävä tilaus suoritetaan ja maksetaan. Ajantasaisen pisteiden määrän näet sovelluksen Tribe-välilehdeltä.
Palkintotuotteita ja niihin tarvittavien pisteiden määrää voidaan muuttaa. Palkintotuotteita voi lunastaa vain sovelluksen kautta ja niiden saatavuus voi olla rajattu ravintolan, tarjoiluajan tai tilaustavan mukaisesti. Lisäksi palkinnoissa voi olla erityisehtoja, jotka kerrotaan sovelluksessa palkinnon yhteydessä. Palkinnon arvoa ei voi muuttaa rahaksi.
Pisteet ovat voimassa vuoden niiden ansaitsemisesta ja ne vanhentuvat aina sen kalenterikuukauden päättyessä, jolloin kyseisten pisteiden ansaitsemisesta on kulunut vuosi. Pisteitä ei voi muuttaa rahaksi eikä siirtää muille.
Taco Triben viestintä
Taco Triben viestintä tapahtuu pääasiassa sähköpostitse, tekstiviestitse tai sovelluksessa, joten yhteystietojen ajan tasalla pitäminen on tärkeää. Push-luvan antamalla asiakas saa kanta-asiakkuuteen liittyvää viestintää myös suoraan sovelluksesta. Tällä tavoin kanta-asiakas saa tietoa asiakkuudestaan ja pääsee hyödyntämään hänelle kuuluvat edut.
Asiakasviestintä on kiinteä osa Taco Triben asiakasohjelmaa, eikä sitä voi peruuttaa. Asiakasviestintä on luonteeltaan tiedottavaa, jolla viestitään Taco Triben asiakkuudesta ja asiakasohjelmaan liittyvistä asioista.
Markkinointiviestintä on olennainen osa Taco Triben asiakasohjelmaa, sillä asiakas saa sitä kautta tietoa eduistaan. Taco Triben jäsenyys sisältää markkinointiviestintää Taco Triben eduista ja Taco Bell Suomen eduista, kampanjoista ja ajankohtaisista uutuustuotteista. Markkinointiviestinnän voi halutessaan peruuttaa sähköpostien lopussa löytyvästä peruutuslinkistä tai sovelluksesta omasta profiilista.
Ehtojen muuttaminen ja Taco Tribe kanta-asiakassopimuksen irtisanominen
Restel Oy:llä on oikeus lopettaa ohjelma irtisanomalla sopimus sekä oikeus muuttaa kanta-asiakasohjelman sääntöjä tai sen sisältöä yksipuolisesti. Tällöin asiakkaalle varataan riittävä aika käyttää ansaitsemansa edut ennen ohjelman lopettamista tai ohjelman lopettamisen jälkeen.
Olennaisista muutoksista ilmoitetaan asiakkaille kohtuullisessa ajassa etukäteen, joko sovelluksessa tai sähköpostitse asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään, mikäli hän hyväksyy uudet ehdot. Mikäli asiakas ei hyväksy muuttuneita ehtoja, tulee hänen itse poistaa käyttäjätunnus sovelluksesta. Restel Oy pidättää oikeuden kanta-asiakasohjelman pisteiden poistamiseen tai jäädyttämiseen epäiltäessä väärinkäytöstä, kuten pisteiden tai palkintojen myymistä, siirtämistä tai ehtojen vastaista hankkimista.
Taco Triben kanta-asiakkuuden voi irtisanoa koska tahansa sovelluksesta, asiakkaan omasta profiilista.
Restel Oy voi lopettaa sovelluksen tarjoamisen tai kanta-asiakasohjelman pysyvästi tai väliaikaisesti milloin tahansa.